Subject: FW: [Riigi Teataja] Tagasiside
From: Jüri Heinla - JUSTDIGI <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "ert"
Date: Wed, 15 Jan 2025 13:35:26 +0200

Edastan kirjavahetuse määruste ajakohastamata jätmise kohta. Palun
vastusest saata ärakiri ka Riigi Teataja väljaandjale.

Jüri Heinla
Riigi Teataja talituse juhataja
Justiits- ja Digiministeerium
5064722

From: Jüri Heinla - JUSTDIGI <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 15, 2025 12:38 PM
To: Kaie Mark <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: [Riigi Teataja] Tagasiside

Lugupeetud Kaie Mark!

Tänan tähelepaneku eest! Tundub, et Teie tähelepanekud on õiged.
Kontrollisin ja Teie kirjas esimesena viidatud määrust on muudetud 2014.
aastal ja teist 2015. aastal.

Riigi Teataja väljaandja avaldab õigusakte ja abistab nende otsimisel,
kuid ei anna nende kohta selgitusi ega õigusnõu. Viidatud määrused on
Rahandusministeeriumi valitsemisalas, mistõttu tuleb nende ajakohastamata
jätmise kohta selgitusi küsida Rahandusministeeriumist.

Edastama ka enda poolt selle probleemi Rahandusministeeriumile.

Edu soovides

Jüri Heinla

Riigi Teataja talituse juhataja

Justiits- ja Digiministeerium

From: Kaie Mark <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 10:52 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: [VÄLJAST] Ed: [Riigi Teataja] Tagasiside

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

kiri on tagastatud, aga küsimus on vastuseta, proovin uuesti saata.

Soovin teada mis põhjusel on muutmata :
1. "Teenistus-, töö- või ametiülesannete täitmisel isikliku sõiduauto
kasutamise kohta arvestuse pidamise ja hüvitise maksmise kord [RT I 2009,
55, 373 - jõust. 27.11.2009]", mis viitab tegelikult juba muudetud
tulumaksuseadusele, kus maksuvaba piirmäärad on 0,50 senti ja 550 eurot.
Samas § 5.  Hüvitise piirmäär on muutmata?
2. "Töölähetuse kulude hüvitiste maksmise kord ning välislähetuse
päevaraha alammäär, maksmise tingimused ja kord" Vastu võetud 25.06.2009
nr 110, hetkel kehtiv ja samuti viitab muudetud tulumaksuseadusele kus
välislähetuse päevarahade maksuvaba määr on 75 eurot ja 40 eurot?

Heade soovidega

Kaie Mark

Rahandusosakonna juhataja

Eesti Maaülikool

+372 51 30 556

  _____

Saatja: Mail Delivery System <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saadetud: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 08:37
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Kohaletoimetamatu: [Riigi Teataja] Tagasiside

The following message to <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> > was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'5.4.1 Recipient address rejected:
Access denied. [AMS0EPF000001B7.eurprd05.prod.outlook.com
2025-01-15T06:37:22.829Z 08DD339F44A402FA]'